• FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak mogę sprawdzić stan swojego zamówienia? 

Na Twój adres email wysyłamy na bieżąco informacje o realizacji zamówienia. Wszystkie informacje znajdują się pod linkiem, który trafił na Twoją skrzynkę w mailu potwierdzającym zamówienie - kliknij w link i sprawdź na jakim jest etapie.

Jak długo będę czekać? Bardzo mi się spieszy - czy uda się wysłać szybciej?

Termin otrzymania paczki = termin spakowania i wysyłki + czas dostawy

Prognozowany czas realizacji zamówienia podajemy w koszyku oraz regulaminie. Wynosi on ok. 3 dni roboczych (czasami udaje nam się szybciej) - najlepiej skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi klienta i zapytać czy zdążymy z wysyłką w trybie pilnym.


Płatność mi nie przeszła - co robić?

No problem, po prostu przelej pieniądze na konto naszej firmy w tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia (znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie). Nr konta: 68 1870 1045 2078 1067 9018 0001


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście istnieje taka możliwość.  W tym celu zaznacz odpowiednie pole przy składaniu zamówienia. Jeżeli fv do Ciebie nie dotarła - koniecznie daj nam znać zweryfikujemy tą kwestię.


Czy mogę dokonać zmiany swojego zamówienia?
Taka możliwość istnieje - jednak proszę skontaktuj się z nami (biuro obsługi klienta) zanim to zrobisz w celu koordynacji pracy pakowni.


Jaki jest termin przydatności zamawianego produktu?
Produkty wysyłamy niemal bezpośrednio od dystrybutora/importera/producenta. Oznacza to, że otrzymasz możliwie najlepsze terminy przydatności na rynku. Jednak ze względu na dużą dynamikę zarządzania magazynem nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu przydatności?


Chcę dokonać zakupu hurtowego, czy mogę liczyć na lepsze ceny?
Dla zamówień hurtowych uruchomiliśmy osobny cennik - w celu jego aktywacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.


Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Wystarczy, że wpiszesz właściwy ciąg znaków w oknie znajdującym się w lewym dolnym rogu widoku w koszyku - rabat naliczy się automatycznie.



Nie mam informacji odnośnie mojego zamówienia?
Bardzo rzadko - ale zdarza się - że nasze wiadomość lądują w opcji SPAM - najczęściej na pocztach wp oraz tlen. Warto sprawdzić inną zakładkę w Twojej poczcie i dodać nasz adres do zaufanych.


Produkty uległy uszkodzeniu w transporcie - co teraz?
Nie ma problemu, przygotowaliśmy dla Ciebie procedurę reklamacyjną, w celu jej przeprowadzenia postępuj według wytycznych podanych tutaj.

  • Sklep zamknięty

Witamy Państwa

W związku ze sklep został sprzedany dla innego podmiotu gospodarczego, domena bioconieco.pl została wstrzymana. 

Dziękujemy za  3-letnią współpracę i zaufanie.


Pozdrawiamy
Zespół bioconieco.pl